Gwarancje, reklamacje, zwroty

Dużą część produktów dostępnych w naszym sklepie jest objęta gwarancją producenta. Żeby jednak była ona ważna, jesteś zobowiązany do jej podstemplowania. Jest to niezwykle proste: wystarczy okazać dowód zakupu produktu – paragon lub fakturę – i nasz pracownik bezzwłocznie dokona aktywacji gwarancji. Tylko z podstemplowanym dokumentem potwierdzającym zakup będziesz mógł domagać się reklamacji z tytuł gwarancji.Jeśli dysponujesz wspomnianym paragonem lub fakturą, możesz ubiegać się o reklamację. Wprowadziliśmy wygodny system przyjęć, który nie wiąże się z koniecznością osobistego stawienia się w naszym sklepie. Choć to wciąż jedna z dostępnych opcji, to możesz też skorzystać również z dwóch pozostałych – znacznie wygodniejszych. Reklamacje przyjmujemy zarówno po zgłoszeniu telefonicznym, jak i wysłaniu wiadomości elektronicznej. Zwrotu pełnowartościowego produktu dokonasz w miejscu zakupu niezależnie od daty jego nabycia.Gwarancje, reklamacje, zwroty – we wszystkich wymienionych kwestiach dbamy o Twoją wygodę, a także gwarantujemy szybką obsługę.